Vi søker Service- og økonomimedarbeider

STILL Norge AS er en landsdekkende leverandør av STILL-trucker, service, deler og løsninger for internlogistikk. Avdelingene i STILL Norge AS har i over 20 år lært sitt lokalmarked å kjenne, og Still Norge AS ble etablert 1. september 2016 som et resultat av oppkjøp og fusjon av to tidligere forhandlere i Norge. Med lokal forankring kan STILL Norge AS tilby full service og oppfølgning i alle deler av landet. Hovedkontoret er i Trondheim, med avdelinger i Oslo, Stavanger, Bergen og Ålesund. I tillegg finnes 15 servicepunkter fordelt over hele Norge. STILL Norge er i dag 50 ansatte.

Trucker fra STILL er STILL Norge AS sitt hovedprodukt, og er kjent som markedets mest driftssikre og lønnsomme trucker, og har også vunnet flere innovasjons- og miljøpriser de siste årene.

For vår kunde STILL Norge AS søker vi medarbeider innen service og økonomi

Arbeidsoppgaver:
-Administrasjon og support til serviceavdelingen
-Administrasjon av servicekontrakter.
-Back-office støttefunksjon med sentralbord.
-Ansvar for å administrere truckførerkurs i STILL Norge AS.

Økonomi:
-Utgående fakturering, kontroll og oppfølging mot kunde i henhold til kontrakt, samt krediteringer.
-Kostnadsstyring og lønnsomhetsanalyser.

Forefallende oppgaver på forespørsel må også påregnes.

Arbeidstid
Kl 08:00 – 16:00

Ønskede kvalifikasjoner:
Du har erfaring fra lignende oppgaver innen salg, service og økonomi.
Erfaring med Navision eller SAP er en fordel, men ikke et krav.
Du har gode datakunnskaper (Word, Excel og Power Point).

Personlige egenskaper:
Vi ønsker å knytte til oss gode ambassadører for STILL Norge AS, og ser etter deg som opptrer profesjonelt og serviceorientert.
Du trives med å ta ansvar og deltar aktivt med å utvikle og organisere stillingen for best mulig å nå selskapets mål.
Du er en problemløser som trives med høyt tempo, og du jobber selvstendig og systematisk. Du er strukturert og liker å planlegge arbeidsdagen din, men du er også fleksibel og kan ta utfordringer på strak arm.
Du har fokus på forbedringer og effektivisering av prosesser.

Vi tilbyr:
Spennende oppgaver i et selskap i vekst.
Internasjonalt miljø.
Fast arbeidstid.
Utviklingsmuligheter.
Konkurransedyktige betingelser.

Du vil i utgangspunktet tiltre i et svangerskapsvikariat med oppstart snarest mulig med varighet utgangen av januar 2020. Dersom oppdragsmengde holder seg oppe i perioden, vil det være muligheter for fast ansettelse.

Har du noen spørsmål: ta kontakt med Hanne på telefon: 984 24000, eller send inn din CV og søknad til hanne@tpbemanning.no